Tietoiseksi tuleminen. Vastuu kaikesta elämästä. Luonnollinen ruoka. Laatu ja luonnollisuus kaikilla elämän osa-alueilla.

22.3.2011

Uusi päivä kirja ilmaisjakoon - halukkaita auttajia?

Olen jo pitkään halunnut laittaa kirjan ilmaiseksi jakoon, mutta haluaisin ennen sitä viimeistellä sen ulkoasua. Kiinnostus itseltäni on lopahtanut kys. asiaan, vaikka tiedän, että monelle kirja olisi todella tärkeä.

Siispä kyselen tätä kautta, että olisiko halukkaita ja osaavia wordin käyttäjiä? Kirja tulisi oikolukea kunnolla, korjailla sivunvaihtoja, tehdä hieman muokkauksia (mahd. myös kuviin). Kirjassa on myös kattava reseptiosio, jonne lisäilen viime aikaiset herkkureseptini. Tästä hommasta en voi maksaa, mutta sen jakamisesta ja hyvän asian edistämisestä saatu ilo palaa varmasti työntekijöillekkin :)

Kontaktoi minua, jos asia kiinnostaa: heidi@navadina.net

3 kommenttia:

  1. Hei, meillä on töissä kuvallisen viestinnän koulutuslinja, jossa opiskellaan mm. taittoa. Oma taitoni ei siis riitä taittohommiin, mutta voisin tiedustella, pystyisikö joku meidän opiskelijoista tekemään sen. Laitatko mulle vaikka sähköpostia. =)

    VastaaPoista
  2. Tai heitä, Heidi, sitä kirja(tiedosto)a tähän suuntaan, mä olin aikoinaan niitä, jotka tuli tänne kitisemään oikeakielisyydestä. ;) Mielellään homman tekisin, onko jonkinlaista aikarajaa? :)

    Oon aiemmin osallistunut mm. Earth Charterin sivujen ja joidenkin kirjallisten materiaalien (paperilla julkaistun kaman) suomentamiseen... sekin oli vapaaehtoista hommaa :)

    VastaaPoista
  3. Wow kiitos tarjouksista, sain jopa useita meilejä ja lähes Cv:itä lyötiin pöydälle! Kai sitä aina tarjotaan kaikki mahdolliset avut, kun hyvää laitetaan liikkeelle.

    Siis kiitos kaikille avuntarjoajille, olen jo valinnut ("seulonut") joukosta apurit, mutta jos jatkossa tarvin lisäapuja, niin palailen asiaan teille <3 <3

    VastaaPoista

Kommentoi, tarkastele, peilaa, opi...